Διεύθυνση: Βησσαρίωνος 3-5, 10672, Αθήνα – Τηλέφωνο: 210 38 12 827


 

Συχνές Ερωτήσεις

Δείτε εδώ απαντήσεις σε κάποιες από τις πιο συχνές ερωτήσεις:

Ποιοι τρόποι πληρωμής είναι αποδεκτοί στο online shop;

Η εξόφληση των παραγγελθέντων προϊόντων δύναται να πραγματοποιηθεί με έναν από τους κάτωθι τρόπους:
(i) Πληρωμή επί αντικαταβολή: πληρωμή τοις μετρητοίς με την παραλαβή της παραγγελίας. Σημειώνεται ότι επιβάλλεται επιπλέον χρέωση δύο ευρώ και έξοδα αποστολής.
(ii) Πληρωμή με πιστωτική κάρτα: ο πελάτης δύναται να χρησιμοποιεί πιστωτική κάρτα Visa ή Mastercard έκδοσης οποιασδήποτε τράπεζας. Με την ολοκλήρωση της παραγγελίας του, συνδέεται απ ευθείας στην ηλεκτρονική πλατφόρμα της Viva Walletχωρίς να κοινοποιήσει τα στοιχεία του στην Επιχείρηση. Με αυτό τον τρόπο, η συναλλαγή γίνεται στο περιβάλλον κώδικα και των συστημάτων ασφαλείας της ως άνω τράπεζας και του e-banking, δεν κοινοποιούνται τα στοιχεία της κάρτας του πελάτη εκτός τράπεζας και τα στοιχεία της κάρτας δεν παραμένουν σε κανένα αρχείο εκτός τράπεζας. Στη συνέχεια η τράπεζα ειδοποιεί την Επιχείρηση ότι προχώρησε σε δέσμευση της αξίας της παραγγελίας του πελάτη. Η πληρωμή ολοκληρώνεται και πιστώνεται στον λογαριασμό της Επιχείρησης μόνο εφόσον παραδοθεί η παραγγελία στον πελάτη. Μέχρι εκείνη τη στιγμή το ποσό εξόφλησης είναι στη πραγματικότητα μόνο δεσμευμένο από την τράπεζα. Εφόσον για οποιοδήποτε λόγο προκύψει διαφορά υπέρ του πελάτη, η διαφορά αυτή αποδεσμεύεται υπέρ του πελάτη.
(iii) Πληρωμή με μετρητά ή κάρτα στην προαναφερθείσα έδρα του Ιδιοκτήτη.
(iv) Πληρωμή με κατάθεση στην Τράπεζα ο πελάτης στην περίπτωση αυτή χρεώνεται μόνο τα έξοδα αποστολής. Η εταιρεία διατηρεί λογαριασμό στη ΠΑΓΚΡΗΤΙΑ ΣΥΝΕΤΕΡΙΣΤΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ.

Πόσο καιρό κάνει να έρθει η παραγγελία μου;

Εφόσον το παραγγελλόμενο προϊόν είναι άμεσα διαθέσιμο στις αποθήκες της Επιχείρησης και δεν υπάρχουν άλλοι λόγοι που να αναγκάζουν τη Επιχείρηση να αναστείλει προσωρινά ή μόνιμα τις πωλήσεις ενός προϊόντος, θα γίνεται προσπάθεια οι αποστολές να εκτελούνται εντός είκοσι τεσσάρων (24) έως εβδομήντα δύο (72) ωρών.

Θα λαμβάνω ειδοποίηση για τη παραγγελία μου;

Κατά την αγορά αλλά και την ολοκλήρωση της παραγγελίας, ο επισκέπτης καθοδηγείται βήμα προς βήμα από τις αυτόματες υποδείξεις του συστήματος. Η παραγγελία θα αρχειοθετείται. Με την ολοκλήρωση της παραγγελίας, θα αποστέλλεται στον επισκέπτη μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου μήνυμα που θα πιστοποιεί την παραλαβή της παραγγελίας. Επίσης, η Επιχείρηση έχει το δικαίωμα να επικοινωνήσει με τον επισκέπτη τηλεφωνικά, ώστε να επιβεβαιώσει την παραγγελία.

Τι ακριβώς συμβαίνει μετά την παραγγελία;

Με την ολοκλήρωση της παραγγελίας, θα αποστέλλεται στον επισκέπτη μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου μήνυμα που θα πιστοποιεί την παραλαβή της παραγγελίας από την επιχείρηση. Έπειτα θα γίνει από τους αρμόδιους η επεξεργασία της παραγγελίας και εντός είκοσι τεσσάρων (24) έως εβδομήντα δύο (72) ωρών η αποστολή θα εκτελείται. Ο πελάτης, ανάλογα τη μεταφορική που θα έχει επιλέξει, θα λάβει μήνυμα στο κινητό του για την παράδοση της παραγγελίας του και τον εντοπισμό της.

Ποιες είναι οι χρεώσεις αποστολής για την παραγγελία από το Online shop;

Η παραλαβή των παραγγελιών από τα καταστήματα γίνεται δωρεάν και χωρίς καμία απολύτως επιβάρυνση, ανεξάρτητα από το ύψος της παραγγελίας.
Επιλέγοντας ως τρόπο αποστολής, την αποστολή με courier η χρέωση είναι 2 ευρώ.
Επιπλέον, ο πελάτης έχει τη δυνατότητα να ολοκληρώσει τη παραγγελία του επιλέγοντας ως τρόπο πληρωμής την αντικαταβολή με επιβάρυνση 2.50 ευρώ ενώ αν επιλέξει τη τραπεζική κατάθεση ή τη πιστωτική / χρεωστική κάρτα, δεν υπάρχουν επιπλέον επιβαρύνσεις.
Για αγορές άνω των 35 ευρώ και χωρίς το βάρος να υπερβαίνει τα 2κιλά τα μεταφορικά είναι ΔΩΡΕΑΝ.

Στείλτε μας email